Fa calor i només estem bé dins l’aiga, però els que ens agrada fer cultura – tot i la calor – necessitem les nostres píndoles culturals, no fos cas.
Com que jo fujo de la calor com de la pudor, us proposo fer una ruta, en unes hores, que si més no, no ens toca ni un raig de sol. Us proposo fer una ruta nocturna a Pals.
Hi heu estat de nit? És una veritable marevella. Pals de nit ens convida a fer un viatge en el temps, de luxe! El silenci, els carrers buits i la pedra solemne de les cases iluminades per la llum tènue de les faroles, és un veritable regal.
Això si, part del regal és l’absoluta tranquilitat que hi regne, pertant hem de procurar que la nostra visita no trenqui la màgia.
La visita que us proposo, doncs, serà un recorregut dintre murs on el silenci i la màgia de la nit ens portaran a un temps on les supersticions i les creences populars alimentaven les llars d’històries de bruixes i de llegendes. Moltes de les quals ens han arribat fins als nostres dies i que encara, en algunes cases ho practiquen, sense ni tan sols saber-ho.
Us proposo la següent ruta:
Pals, supersticions, llegendes i creences populars.
Dia: 26 de juliol
Hora: 23:00h
Durada: 1 hora i 15 minuts.
Preu: 10,00€ (per persona. Menors de 12 anys gratuït)
Idioma: català